Ryggskott

Varje gång jag skriver här tänker jag att det måste ske oftare.
Men har inte mycket att skriva om tycker jag.

Jag har blivit arbetsplatsombud och skyddsombud på jobbet. Så i måndags var första utbildningsdagen av totalt 8. Det var intressant och jag kände flera som går den. Då blir det ju alltid lättare. 

I 1,5 vecka har jag haft ryggskott. Bokade tid hos naprapat så var där i tisdags. Han gjorde akupunktur på ryggen men han avbröt behandlingen när jag sa att jag höll på att svimma. Var en konstig känsla att ligga på mage och känna den där svimmningskänslan. Han tyckte så synd om mig så jag fick landstings pris 4 gånger nu. Ska tillbaka nästa vecka.
Sjukskrev mig igår och idag. 

Har börjat så gurka och tomat nu. Hoppas de tar sig. Har ingen bra erfarenhet av gurkfrön. 

Ska bli farmor igen i sommar. Ska bli så roligt att se hur Luna reagerar på ett syskon. Jag har lovat att vara där när dom ska föda för att passa Luna om bebis kommer när det är beräknat. 

// Maria