Rygg

Mitt ryggskott har successivt blivit bättre. Tror att nålarna gjorde något trots att dom satt i så kort stund. Men var tillbaka till naprapaten i veckan och då masserade han lite och bände och böjde. Känns inte som det blev bättre av det. Men kan iaf jobba och undviker lyft så gott det går. Försökte springa, ja alltså tog ett par löpsteg men kände direkt att Nej det går inte. 

Igår lördag gick jag på yin yoga. Det gillar jag. Inget jobbigt utan typ stretch. Man ligger i samma position i ca 5 min. Så det gäller att man hamnar i en skön position. 

Två dagar var jag i Västerås på fack utbildningen igen. Det är så intressant och roligt. Roliga människor som går den.  Fick en ny läxa till nästa gång. 

Igår lördag kom sambons barnbarn Aaron hit och sov över. Det gick så bra. Morfar och Aaron hade så roligt. Nu är vi trötta efter ett dygn med en 3 åring. 
Han hjälpte morfar med plogning idag då det kommit över en dm snö Igår.


Nyss kommit in efter en promenad på 4 km. Nyduschad och sitter framför tv;n. Ska kolla på mästarnas mästare. 

// Maria