Helgen som gått.


Här är Sigge, vår ena katt. Vit, långhårig och som lossar mycket hår. Dammsuger varje dag men han lämnar spår efter sig ändå.

Här är Sotis vår svarta katt. Hon hårar också men det syns inte på samma sätt. 

Men så var jag in på Hööks och köpte en kam, nu måste jag få bort håret tänkte jag. Jäklar vilken bra kam! Får bort otroligt mycket hår. Men jag får hålla på varje dag. Så när jag sätter mig i soffan tar jag med mig kammen, för han kommer dit efter ett tag och lägger sig i mitt knä. Då kammar jag så det yr. 

Har även beställt en skärmaskin. Den kom hem i fredags. Har tjatat på min sambo om det fler år, men nu var det faktiskt hans idé. Då lär man ju passa på. 

Vi provade den igår kväll. Den var vi nöjda med än så länge. 

Idag ska jag till salbohed och laga tacos ihop med några fd kollegor. Vi ska vara hemma hos ena som är nyopererad och inte bör åka iväg så då ses vi där istället för hos mig. 

// Maria