25 års jubileum

Tänk så fort tiden går. Har nog sagt det förr. Känns som man säger det oftare nu än förr. Tror inte att jag reflekterade så mycket över det förr som nu. 

I alla fall så kom nu min tur att få bli bjuden på jubileumsmiddag som min arbetsgivare sala kommun bjöd in till. Varje år har kommunen den middagen för alla som jobbat i kommunen 25 år. 
I år blev vi bjudna till sätra brunn. Där fick vi jättegod 3 rätters middag. Sen hade vi tidigare fått välja en gåva som vi även fick motta där. 
Det kändes faktiskt som man var uppskattad av de högre inom kommunen. 

Min gåva som jag valde var ett bismarkhalsband. 



Dagen efter denna middag fyllde jag år.

Jag hade önskat mig nya torkarblad till bilen, som jag fick, även monterade. Sen hade jag önskat mig produkter från rituals, tvål och doftpinnar, fick jag också.
Fick trisslotter och 2 påsar polly. Sist men inte minst fick jag en kaffemaskin och en påse kaffebönor. 

Så fina saker. Blev jätteglad och nöjd. 



Har varit ledig 2 dagar nu så i morgon blir det jobb igen. 

// Maria


Barnbarnen när dom spelar på Lucas piano.