Nationaldagen!

Idag har jag varit ledig från jobbet. Började med frukost och sen till avesta och shoppade loss lite. Köpte slang av olika slag, och annat som behövdes på jula. Sen vidare till willys innan vi åkte hem.

Väl hemma åt vi räkmacka och drack kaffe. 

Sen tog jag tag i vedklyvningen igen. Måste bli klar någon gång. Men det tar tid. I helgen kanske jag får hjälp av Lucas. Vi får se. Han tycker ju oxå det är roligt.

Sen var jag ut och sprang 5.74 km. Var skönt att få det gjort, eftersom jag jobbar kväll hela veckan hinner jag inte före jobbet. 


Har kommit så mycket knott nu och fått så många bett på benen. Vill inte va ute i onödan. 

Annars har vi ju haft väldigt fint väder idag. Blev lite röd på axlar eftersom jag va ute i linne i solen när jag klyvde veden. 

Dax att lägga sig.

// Maria