Borrelia

Efter semestern och jobb med många övertidstimmar så åker jag på borrelia. 
Fick ett stort rött märke på benet och efter nån dag vaknade jag med värk i hela kroppen. 
Dan efter kopplade jag ihop märket på benet med värken och googlade. Borrelia var det visst. 
Ringde vårdcentralen och fick tid i fredags. Så då fick jag antibiotika utskrivet. 10 dagarskur. Tas på fastande mage. Kul!! Ont i magen och lös i magen. Bara ta det för att bli frisk. 


Så där såg märket ut. Nu är det snart borta. 

Så jag ser fram mot måndag när sista tabletten är tagen så jag kan börja träna igen. Har inte tränat på hela augusti. Nu har jag även sagt upp gym medlemsskapet. Blir dyrt när man är där så sällan. 
Får spara in dom pengarna och kanske köpa till något hem istället. 

Igår var jag och min moster till minneslunden i sala och hälsade på mamma.


Tog med solrosen hemifrån.


Vi planterade några stycken.

Thats it // Maria