Saknar

Åh så mycket jag saknar min hund Babe. 
4 veckor har gått i morgon sen hon somnade in. 
Tiden läker inte såren men det blir lättare att hantera. 
Igår kastade jag hennes leksaker som hon aldrig lekt med. Jo ett hundben i plast som hon haft sen hon var valp. Hon hade en gul och en blå. Den blåa hittade jag inte men det andra åkte i sopen. 


Här var hon när hon hade fått sina valpar. Dom är ju 9 år nu. Gamla dom med.

Idag hade jag mitt tredje vattengympapass, det var otroligt svettigt idag. Varmt som sjutton både i vattnet och på land. Det rann av mig. Men det ska det göra, då har man tränat. Nästa tisdag ska jag ta med mig baddräkten och hoppa i efteråt. 
Det är kul när deltagarna tycker det är kul med lite ändringar i programmet. Samt att dom märker att jag ändrat musiken. Jag ska fila på ett med bara julmusik sen till sista passet. 

Tog min 4:de covid spruta i lördags. Har ej blivit dålig av den. Min sambo blev ju det och var hemma 4 dagar från jobbet.

// Maria