Fästing

Igår kväll när jag la mig så såg jag en fästing som satt på magen. Fattade inte först att det var en fästing, trodde först det var skräp så jag skulle ta bort det. Men den satt fast 😱 min sambo fick ta bort den. Nu får jag hålla lite koll där så jag inte blir röd osv. 

Fick den nog när jag var i skogen. Plockade kantareller, 4 kg. Tänk att jag blir som ett barn så fort jag hittar kantareller. Vill bara plocka mer och mer. Men man lär ju tänka på rensningen efteråt. 
Jag förvällde hälften igår och frös in. Resten ska fixas idag.


Äntligen så kom montörerna igår och ska sätta upp våra solpaneler som vi har väntat på. V 26 skulle dom komma men kom alltså v 35! 9 veckor senare. Hur som helst så är de på gång nu. Så bra!! 

Blir kanon när dom är inkopplade så man får billigare elräkningar framöver. 

På tisdag nästa vecka börjar vattengymnastiken som jag ska leda. Är så förväntansfull. Har fått ihop ett pass, nu ska jag bara köra igenom det så jag kan det när jag står där. Håll era tummar för mig!! 

Jessica kommer idag och vi ska ta igen lite förlorad tid. Laga lunch och äta. 

Fick så fina blommor av en mottagare förra veckan. 


// Maria