Spinning

Vi har börjat med bla spinning i skolan. 
I grupper om 3 ska vi sätta ihop ett spinningpass. 
Det ska tänkas på bpm i musiken och vad som ska göras till vilken musik. Mycket att tänka på när man aldrig har varit på ett spinningpass i sitt liv. Vi började förra fredagen och då hade vi ett pass i skolan i halvklass som jag var med på trots att jag inte skulle. 
Men så va jag med i måndags också, sen hade vi spinning på friskvården i skolan i tisdags. I torsdags var jag på ett pass på mitt gym, johannas powerhouse, och den instruktören gjorde ingenting rätt av allt vi lärt oss i skolan när det gäller musik, takt osv. Ingen variation på passet heller så på hennes pass går jag aldrig mer. Sen var vi iväg med skolan i fredags till friskis och svettis i västerås och var med på ett soft spinningpass. 

Jag vet inte om jag gillar el ogillar spinning. Men det är en skoluppgift och jag vill ju lära mig så vi ska kunna genomföra vår redovisning 

bra. Därför lägger jag ner lite tid på spinningen. Har ett pass till inbokat på gymmet men det är en annan instruktör. 

// Maria