Vädret

Men så äntligen visar sig solen och vi får värme! Har varit lite för kallt i maj månad tycker jag.       7-10 grader är ju liiiiite för kallt.
Men nu får vi passa på att njuta.
Jag är 5 dagars ledig nu. Härligt.

Idag har jag tagit 2 promenader.
En med hunden på 4 km.

Var så skönt ute så jag tog en kvällspromenad själv på 6 km. Det är så skönt att ta promenader men det är tråkigt samtidigt. 


Men promenader är nyttigt och bra för hälsan. Därför gör jag det. Samma med träning, man behöver höja pulsen.
Väntar på när alla pass börjar igen. Gymmix börjar 31 maj. Jag tänkte börja gå på söndagar. Sen på mitt gym finns oxå pass att gå på. Ska försöka boka in mig på ett powerhopp pass på onsdag. Vill så gärna prova det. Sen har ju Maria pass en gång i veckan här i Möklinta, torsdagar. Så nog ska jag komma igång allt.

Här i lådan ligger våran kisse, 3 veckor. Så om 9 veckor flyttar hen hem till oss.

Idag tog jag tag i några fönster här hemma. Köpte ju en kärcher fönstertvätt. Det var roligt att tvätta fönster för en gångs skull.
Lucas hjälpte till. Vi har ju gamla fönster som öppnas utåt och man får hänga ut.

// Maria