Ledig dag

Äntligen ledig.
Nackdelen är att jag var tvungen att åka in till stan och handla lite och hälsa på min farbror jag är god man till. 
Det i sig är ingen nackdel men att behöva åka hemifrån.
I alla fall, jag tog sovmorgon. Låg till kl 9. Så skönt. Frukost, rasta hund. Sen iväg.
Handla lite här och där och lämna till honom.

Var iväg och tvätta bilen. Har ju en viss skräck för biltvätterier, men tog mig i kragen och gjorde det. Var mycket nöjd när jag var klar, att jag klarade det.



Nu känns det som jag klarar det flera gånger.

Som belöning köpte jag mig ett par rosa tennisskor.


Det lönar sig ibland att ha små fötter. Alltid finns min storlek på reabordet. Tyckte dom är skitsnygga. Var tvungen att köpa brallor åt sonen också. Bara mjukisbyxor som duger. Så jäkla tråkigt. Men blev ett par Nike för 500 kr.

Kom hem och har bara hängt i soffan. Nu ska jag ta tag i maten. Kyckling gryta med pasta.

Blir nog 30 min på crosstrainern ikväll också.

// Maria