Träna

Trots att jag har köpstopp så passade jag på att köpa några träningsgrejer. Dom hade på lidl och det gick inte att låta bli. Har ju länge velat ha alla de sakerna och tänkte att nu när de är billiga kan jag passa på. Sen är köpstoppet troligen mest för kläder och sånt. Men det gäller iofs oxå det mesta. Jag vet inte, försöker nog intala mig att det var ok att köpa de.

Mag grej, den provade jag lite lätt och hade träningsvärk redan dagen efter av det lilla.


Har inte blåst upp bollen än. Men den är ju väldigt bra.


En step up bräda har jag velat ha länge. Så nu har jag lite grejer så träna hemma ska funka bra.


Balansplattan är kanonbra. Man står på ett ben och niger. Svårt i början men sen när man får in det är det en bra övning. Köpte den när sjukgymnasten gav mig den övningen när jag hade ont i knät.
 Det var flera år sedan. Kettlebells har jag oxå haft i flera år. Dom är ju jättebra, finns många övningar man kan göra med dom. 

// Maria