Påsk

Då har vi påsk här.
Jag är ledig lördag och söndag. 
Var hos dotter med familj på påskmat, sen lekte vi ute. Vi var helt slut efteråt. Fick håll då vi sprang och vi hade ju ätit.

Jag är ju inget för att påskpynta men satte några fjädrar ute.


Min aktivitetsklocka gick sönder i fredags. Eftersom jag inte vill vara utan så åkte jag och köpte en ny, fast denna gång blev det en träningsklocka. För ville att det skulle finnas med cykling och simning. Det finns mycket mer på denna klocka. En polar som jag bara kunde drömma om förr. 

Efter att jag hade laddat den så var jag tvungen att prova den. Tog en promenad med hunden på 2 km. Lagom promenad för henne. Gjorde ett 20 min tabatapass med några av mina träningsgrejer.

Sen tog jag cykeln och cyklade fram och köpte mjölk, där tryckte jag på fel knapp så stängde av passet så det blev 2 cykelpass ist för ett. Men tar väl ett tag att lära sig knapparna. 
Den känns stor men det är väl bara att vänja sig.
Annars är jag nöjd än så länge.

// Maria