Vovven

Åh så hemsk jag känner mig!
Sen jag skaffade mig jycken från det att hon var 8 veckor har hon följt med på långpromenader och springturer. Hon har enkelt kunnat hänga med på 5 km jogging turer.
Men har märkt de senaste månaderna eller sen operationen egentligen att hon inte är lika snabb och elert. Lite tröttare och segare. 
Visade sig efter måndagens promenad vi tog i skogen. I spåret. Efter en stund började jag springa en liten bit och sen gick jag. Så höll vi på i spåret som är 2.2 km ungefär. Jag fick ju vänta in henne ibland. 
I alla fall så haltade hon igår morse och var så stel gumman. Likadant idag men något bättre idag fast ändå halt och stel. Så nu har jag insett att sluta med den motionen med henne och bara sköta det själv. 
Hoppas det är bättre i morgon. 
Antar att hon har träningsvärk. 





// Maria