Ledig dag 1

Imorse ringde klockan 7.15. Så skönt med sovmorgon. Snozade en gång. Klev upp och kollade så Lucas var vaken. Det var han. Klädde på mig och följde med honom till skolan. En lagom vända för att rasta hunden. 

Kom hem och satt mig en stund och kollade tv nyheterna. Tog mig sedan ut på en joggingrunda. Lika kort som förra gången men snabbare. 

En dusch och frukost. Tog sen bilen till zoo affären och köpte hundmat. Sen vidare till Amitai för lunch med kollegan. 

Sushi, thaimat. Mm gott. 

Hem och rasta kycken igen innan jag hämtade Jessica för att fara in till västerås på årsmöte. Fick smörgåstårta där. Gott.

Efter mötet blev det en snabbis till ikea för att köpa 2 orkideer. Köpte 2 igår så nu har jag 4 nya.

Igår köpte jag även 2 fleece tröjor. Det blir skönt till vintern.



Jag köpte även lite frön att så. Kanske gör det i morgon. Eller inte. Får se.



// Maria