Gympa

Halloj!
 
Igår var jag på gympa igen.
Förra gången var det den 20 april. Det säger ju en del.
Lotta och jag gick. Det var ju skitjobbigt men det var ändå dax att komma igång igen.
Skönt efteråt. Jag var väldigt nöjd kan jag säga.
 
I morgon ska jag försöka ta mig till gymmet.
Ta en skogspromenad med jycken oxå.
 
Idag känner jag mig helt slut efter jobb hela veckan.
Jobbade hela helgen och vi va kort om personal. Likaså när jag jobbade måndag kväll. Jobb sen resten av veckan förutom tisdag när jag var ledig, men då passade jag barnbarnet Liam då han var sjuk. Så hur som helst så är jag helt slutkörd just nu känner jag.
 
Träningsvärken smyger sig på.
 
Mannen min köpte en flaska Prosecco till mig.
Så nu sitter jag här med ett glas.
Funderar på om jag ska dricka ur hela flaskan.
 
 
Ja vi får se.
 
Jag får i varje fall sovmorgon i morgon. Vilket ska bli så skönt. Jag längtar till jag ska lägga mig så jag får sova länge länge.
 
// Maria