Årsredovisning

Idag har jag suttit med mina årsredovisningar igen. Eller en av de tre. De andra är inlämnade. Den sista är klar förutom att den ska renskrivas. Känns så skönt att det är klart. Så på måndag kan jag lämna in den. 



Så här ser det ut när jag håller på med dessa papper. När jag sitter med allt så funderar jag på varför jag inte bara gör allt så enkelt som möjligt under hela året istället för att det är kaos en gång om året. Vi får väl se hur jag lyckas i år då. Haha!!!


Som sagt så var jag ju på gymmet häromdagen för genomgång av maskinerna. Det gick bra och jag var där 1 timme. 

I morse åkte jag dit och tränade 45 min. Det var bara 2 st där när jag kom dit vilket var skönt då jag kände mig som en nybörjare. Visste inte om jag skulle komma ihåg hur alla maskiner funkar. Men det gick bra. Använde inte alla så klart. Men nu känner jag att jag är på gång. 


Nästa gång jag går till gymmet ska jag ta löpbandet en stund. Måste ju variera mig.


I morgon är det söndag och jag har inte planerat något för dagen. Tanken var ju att jag skulle göra den sista årsredovisningen men det tar nog bara en timme nu så dagen är fri. Eventuellt tvätta. 

// Maria