Födelsedag

I torsdags fyllde jag 47 år.
Fick kaffe och frukost av Janne och en present. Presentkort på 800 kr på inter sport. Det enda jag önskade mig.

Jobbade 7-13.

Åkte direkt till Västerås lasarett. Hade tid kl 14 hos en fysioterapeft. (Kan inte stava) besöket gick bra och jag var hemma i Sala igen 15.20.

Jag slank in till mina föräldrar på förmiddagen och där fick jag 500 kr.

Kl 16 hämtade jag tårtan som jag hade beställt.

Kl 17 hade jag sagt till barnen att dom fick komma. Dom kom och Ulla likaså. Vi åt knäppkorv och potatismos. Mumsigt. Sen tårta och kaffe.

Fick 2 kuddar och 6 snapsglas av Lucas.

Av Linus, Hampus och Anna fick jag presentkort på inter sport på 1000 kr och en bukett blommor.

Av Emma, Jonatan och Liam fick jag presentkort på inter sport på 300 kr och en ljuslykta och blombukett.

Av Ulla fick jag presentkort på inter sport på 200 kr.

Sen kom Jessica och Torgny och av dom fick jag tejp till skidorna. Så nu lär jag lära mig tejpa dom i vinter.

Sen kom Cissie och Albin och av dom fick jag en ljuslykta.

Idag kom brorsan och av honom fick jag en flaska vin och en flaska bailys.

Idag var jag till inter sport och tittade på vinterjackor. Provade och frågade personalen och till slut hade jag bestämt mig för denna:

Så tack alla för presenter och besök.

// Maria