Stolpar

Så underbart med ledig dag idag.
Uppehåll dessutom. Än så länge i allafall.

Vi har varit utan internet i 1.5 dygn. Lucas klättrade på väggarna. Helt otroligt egentligen hur beroende man är av data/internet.
Värst var väl att Lucas väckte mig natten till söndag kl 3 och sa att vi inte hade internet. Han kunde ju inte somna. Jag sov, hade bara sovit i typ 1.5 timme. Tog väl en timme innan jag somnade om. Så ringde kl 5.40. Dags att gå upp och jobba. Gissa om jag var trött igår kväll.
Vi fick vårt internet igen nyss. Lucas salig av lycka.

Själv har jag varit ute och letat stolpar idag. 16 km på cykeln. I skog på stigar och sist men inte minst i blött. Med våta fötter cyklade jag hem efter stolpar och ca 2 timmar ute i friska luften.




Det roliga med stolpjakten är ju faktiskt att man hamnar på ställen man aldrig varit på förr.

Igår hade jag fina Liam här.


Jordgubbstider nu.
Mums vad gott och vad många man kan äta.


En kopp kaffe på det.


Om vädret är så här fint i morgon kanske jag försöker hitta några fler stolpar.

Det var min lediga dag än så länge.


// Maria