Regn

Ledig idag.

Jag skjutsade Lucas till vallaskolan där han har hemkunskap. Tror inte han gillar att gå dit själv. Tycker det är dåligt av skolan att dom inte har bestämt att dom ska gå tillsammans dit. Men det är första lektionen så det är väl därför.

Jag ska gå ner på stan med mamma för att köpa några T-shirts till henne. Hon har mest bara svarta kläder. Blir väl så när pappa handlar.

Igår köpte jag aloe vera gelly. Dyrt men jag hoppas det hjälper bättre mot mitt skit på benet som är så torrt och kliar fruktansvärt. 

 

Man vill ju se bättre ut på benet inför sommaren. När man går barbent. På kanarieöarna blev det bättre men det var väl en blandning av sol saltvatten. Men nu jävlar ger jag mig inte. 

Regn idag igen........det ska ju tydligen bli snö i eftermiddag.  Typiskt aprilväder. 

// Maria